piątek, 15 lutego 2013

TOP 3 - gry dla dwojga (1)

Być może część czytelników się ze mną nie zgodzi, ale zapewniam, że są pary, które uwielbiają negatywną interakcję. Bez fochów i obrażania się, tylko chłodna kalkulacja jakby tu partnerowi skopać tyłek. Poniżej moje prywatne TOP 3 w tej kategorii. Osoby szukające bardziej pacyfistycznej rywalizacji zapraszam do kolejnego wpisu, w którym proponuje najlepsze gry dla dwóch graczy, ale o bardzo niskim poziomie negatywnej interakcji (tamidź).
  1. Neuroshima Hex - gra genialne w swej prostocie. Szybkie partie, mała losowość, dużo kombinowania, a do tego podstawka (4 armie) wystarczy na naprawdę długie godziny grania.
  2. Warhammer Inwazja - słyszałam głosy, że rasy z podstawki są niezbalansowane. Trudno mi to ocenić, ponieważ przy moim pechu w grach losowych, jestem w stanie przegrać nawet najmocniejszą talią. Tym większą mam radochę z rozgrywki, jeśli czasami uda mi się wygrać.
  3. Descent: Wędrówki w mroku (2nd edition) - gra nieco większego kalibru. Jeśli ktoś lubi przygodówki, to jest to naprawdę mocna pozycja, zapewniająca zabawę przez długi czas.
Warhammer Inwazja: Orki kontra Imperium. Źródło: galakta.pl
Inne gry z tej kategorii warte sprawdzenia:
  1. Claustrophobia
  2. Zimna Wojna
  3. Konwój
  4. Świat Dysku: Ankh-Morpork
  5. Vampire Empire
  6. Nowa Era
  7. Zombiaki
  8. ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz