piątek, 15 lutego 2013

TOP 3 - gry dla dwojga (2)

W poprzednim wpisie przedstawiłam moje ulubione gry dla dwóch graczy, w których sercem rozgrywki jest negatywna interakcja (tamidź). Zdaję sobie jednak sprawę, że nie każdy musi lubić ten typ gier, dlatego tutaj znajdziecie propozycje dla bardziej pacyfistycznie nastawionych osób.
  1. Wikingowie - gra bardzo niepozorna, ale ma w sobie coś, co sprawiło, że mam na koncie grubo ponad 300 partii.
  2. Seasons (Pory Roku) - moja gra roku 2012. Po pierwszej, drugiej rozgrywce odczucia pozytywne, ale bez szału. Jednak nawet się nie obejrzałam, a stuknęło mi 100 partii. Uwaga: występuje umiarkowana interakcja.
  3. Race for the Galaxy - co tu dużo mówić: klasyk. Jeżeli tylko nie odstraszają Was klimaty sci-fi, to można kupować w ciemno.
Pory Roku w trakcie gry. Źródło: rebel.pl
Inne gry z tej kategorii warte sprawdzenia:
  1. K2
  2. Agricola
  3. Thunderstone (Kamień Gromu)
  4. Rój
  5. Thurn and Taxis (Cesarski Kurier)
  6. Egizia (Dolina Królów)
  7. Maori
  8. ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz